products/listing

Sąnariams

Daugiau informacijos
Informacija

SĄNARIŲ SKAUSMO GALIMA IŠVENGTI. Paprasti, bet veiksmingi patarimai, besirūpinantiems sąnariais: • Stebėkite save, ar Jūsų laikysena taisyklinga? Dėl netaisyklingos laikysenos gali kamuoti skausmai einant, bėgant ar dirbant, sutrinka kraujo apytaka, pablogėja audinių mityba, ryškėja stuburo susidėvėjimo požymiai. • Rinkitės tinkamą avalynę – žema ar bent jau žemesne pakulne, kad kelių ir kiti sąnariai būtų mažiau apkrauti ir varginami. • Skirkite laiko reguliariai mankštintis! Per dideli sporto krūviai sveikatai kenkia, tačiau lengva makšta yra būtina. Dviračio mynimas, pasivaikščiojimas, plaukiojimas ar gimnastika – puikūs variantai! Sportuojant būtina stebėti ar skausmai mažėja. Kiekviena sporto šaka apkrauna vis kitus sąnarius, tad gali būti, jog yra reikalingas ir kitokio pobūdžio judėjimas. Gerų rezultatų padeda pasiekti ir šiaurietiškas vaikščiojimas. GLIUKOZAMINAS GALI: • Padėti mažinti sąnarių skausmą, uždegimą; • Padėti stimuliuoti kolageno sintezę, padėti atnaujinti pažeistų sąnarių kremzlių struktūrą; • Suteikti kremzlėms stangrumo; • Sulėtinti sąnarių ligų progresavimą.